Hasır Sepet

Çarşamba, Kasım 08, 2006

MISIRLI PATLAKLAR




Bu patlaklar Pazar kahvaltısında ve yarım ölçüyle, kardeşi Zeytinli Toplarla birlikte sofradaki yerini aldı. Mısırı seven herkesin bayılacağı bir şey. Yalnız nacizane bir öneri, bol ve çok kızgın yağda kızartın, aksi takdirde bol bol yağ çeker, yedikten sonra midenizi bulandırırlar.
Tarif Emel Başdoğan'ın eskilerinden. Hangi tarifini yapsam güzel oluyo ama benim favorim her daim Safranlı Muzlu Kek.
Zeytinli Topların tarifi de yolda.

MISIRLI PATLAKLAR

Malzemeler:

125 ml. süt
2 yumurta
1,5 su bardağı un
1/2 su bardağı konserve mısır
2-3 yeşil biber
1 silme yemek kaşığı kabartma tozu

Yapılış:

1. Biberlerin çekirdeklerini ayıklayıp minicik doğrayın.
2. Tüm diğer malzemelerle karıştırıp, tuz ve karabiber de ekleyin.
3. Çok kızgın yağda birer tatlı kaşığı ölçüsünde kızartın. Daha büyük atmayın, içleri hamur kalır.

4 Yorum:

  • At 11/09/2006 12:26:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Merhabalar,

    Elinize sağlık kahvaltı için hoş bir lezzet. Bende aranıza yeni katıldım, tariflerimi ve yazılarımı takip edebilirsiniz. Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim.
    Sevgilerimle

    http://www.yemeksenligi.com

     
  • At 11/26/2006 07:45:00 ÖS, Blogger Kara dedi ki;

    Her yeni yemek tarifinizi okurken heyecanıma mâni olamıyorum. Bunu bilmenizi isterim.

    Geçenlerde sizden gördüm ve ben de bir mısırlı patlak yapmak istedim. Mamafih denedim de...
    Fakat benimkiler mısırlı patlak değil de, daha çok mısırlı çatlak oldu. Sorun nedir anlayamadım Gökçen Hanım. Bu durumda yapmam gereken nedir acaba?

    Saygılar dileyerek yeni tariflerinizi çılgınlar gibi beklemekteyiz.

     
  • At 11/28/2006 05:07:00 ÖS, Blogger Lafazan dedi ki;

    Kıymettar Kara seninkilerin mısırlı olması bile büyük bir tesadüfken iki tesadüfün yanyana gelip hem mısırlı hem patlak olmasını bekliyor olman beni hayretlere garketti. Olmaz olamaz, gel bize ben yaparım sana.
    Şurda edebinle çılgınlar gibi bekle yoksa başına geleceklerden dolayı sorumluluk kabul etmem.

     
  • At 12/27/2006 11:53:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Cok guzel gorunuyorlar. Ellerinize saglik.

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa